Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
  •  iDeal
  • Klarna
Het leveren van functionele producten vinden wij natuurlijk uiterst belangrijk. Ondanks dat onze producten (Meestal) geen fabrieksgarantie meer hebben, garanderen wij persoonlijk een perfecte werking van de geleverde producten, en geven wij daarom altijd minimaal 24 maanden hardware garantie op onze producten, tenzij anders aangegeven. Bent u toch niet tevreden, of werkt er iets niet perfect bij aankomst? Dan kunt u het product binnen 14 dagen retourneren en word uw aankoop bedrag terugbetaald. Meer informatie vind u hierover op onze retourneren pagina.
PLAATS JE BESTELLING Zoek het product dat je wilt bestellen en voeg deze met de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’ toe aan jouw persoonlijke winkelmandje. Het product verschijnt automatisch in je winkelmandje.  Heb je alle gewenste producten in je winkelmandje staan? Klik dan op ‘Bekijk Winkelwagen’. In het scherm ‘winkelwagen’ zie je een overzicht van je bestelling. Als alle gegevens correct zijn, dan kun je nu kiezen voor ‘Doorgaan naar afrekenen’. Heb je ervoor gekozen om je bestelling in de winkel af te halen? Dan ben je nu klaar. Jouw bestelling wordt in de winkel verzameld en je ontvangt per mail bericht wanneer je jouw bestelling daar kunt komen afhalen. Als het product op voorraad is in de winkel, kun je hem vaak al dezelfde dag komen ophalen. Mocht de winkel het product nog niet hebben, dan kan dit 1 á 2 werkdagen duren. Uiteraard is dit ook afhankelijk van de voorraad in ons centrale magazijn. Heb je ervoor gekozen om jouw bestelling thuis te laten bezorgen? Dan wordt je nu automatisch geleid naar de iDEAL-omgeving. Je kunt hier je bestelling veilig en snel via iDEAL betalen. Na de betaling wordt je diverse malen per mail geïnformeerd over de status van je bestelling. Allereerst ontvang je een bevestiging dat we je bestelling hebben ontvangen. Wanneer we je bestelling uit ons magazijn naar je toe hebben verstuurd, ontvang je daarover ook per e-mail bericht.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaarte maken en anders via ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestellingen zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur word geplaatst proberen wij op dezelfde werkdag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet op voorraad en dan kan het verwerking van uw bestelling iets langer duren. Op onze product pagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan word u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht. De vermelde product prijzen zijn exclusief verzendkosten. De kosten van verzending bedragen:€6,95 vast tarief
Als consument heb je binnen de Europese en Nederlandse wetgeving recht op een zogenoemde afkoelingsperiode (herroepingsrecht) wanneer je een product via een webshop aankoopt en het product thuis laat bezorgen. Binnen deze periode heb je de mogelijkheid om het product kort te testen zoals je in de winkel zou kunnen doen bij een aankoop. Mocht het product je dan niet bevallen, dan heb je 14 kalenderdagen de tijd deze te retourneren met alle accessoires. Voorwaarden van 14 dagen bedenktijd Het herroepingsrecht is er om consumenten te beschermen voor miskopen, natuurlijk moet er wel aan enkele voorwaarden worden voldaan om aanspraak te kunnen maken op het herroepingsrecht.
  • Het product dient binnen 14 werkdagen aan ons te zijn geretourneerd, meld deze voor een goede afhandeling aan via het retourformulier.
  • Je mag het product uit de verpakking halen en het product aanzetten. Je mag het echter niet in gebruik nemen.
  • Er mag geen zichtbare schade of duidelijke tekenen van gebruik op het product te vinden zijn.
  • Het product met alle onderdelen en accessoires die erbij horen dient in dezelfde staat te worden geretourneerd zoals deze naar je zijn verstuurd.
  • De 14 dagen bedenktijd geldt alleen bij aankopen via de webshop en alleen indien deze bij je thuis zijn bezorgd.
  • Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Contactformulier, wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen.
  • Enkel de kosten voor het retourneren naar CSU zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,75 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. DHL
Specifieke gevallen waarbij je geen gebruik mag maken van het herroepingsrecht:
  • Geopende, geïnstalleerde of geregistreerde software.
  • Reproduceerbare en door auteurswetgeving beschermde producten (zoals DVD's, software, games), tenzij deze zich in een ongeopende verpakking bevinden.
  • Geopende gebruiksartikelen (zoals cartridges, beschrijfbare CD's, DVD's, reinigingsvloeistof).
   
DHL pakket volgen
Het enige wat je nodig hebt is het zendingsnummer. Als je ook de postcode van je adres invoert, worden de verzender en ontvanger zichtbaar en kun je de bezorgafspraak aanpassen. Wordt het pakket bij je buur afgeleverd, dan heb je zijn adres meteen bij de hand.   Track & Trace