Verzendinformatie

Verzendinformatie – CSU Computer Service Uithoorn

Afhandeling van uw bestelling

Zodra uw bestelling in ons systeem staat, wordt deze direct door onze logistieke afdeling verwerkt. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 1 werkdag te verzenden. Alle producten komen uit ons eigen magazijn, zodat u nooit lang hoeft te wachten.

Verzending

Heeft u op een werkdag vóór 20:00 uur betaald? Dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog ingepakt en verzonden. Voor televisies geldt een uiterlijke tijd van 19:00 uur. Bestellingen na deze tijd of in het weekend/feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

Na verzending ontvangt u een e-mail met uw Track & Trace-link. Zo kunt u precies zien wanneer uw pakket wordt geleverd.

Let op TV-leveringen: televisies worden geleverd via Transmission, met een standaard levertijd van 1-2 werkdagen. Drempellevering geldt voor televisies vanaf 55 inch; levering tot aan de deur van het gebouw, hoger dan de begane grond alleen mogelijk met lift of assistentie bij het tillen.

Bezorgen door PostNL

Uw pakket wordt bezorgd door PostNL van maandag t/m zaterdag. De ochtend van levering ontvangt u een e-mail met een tijdsvenster van enkele uren. Wilt u het pakket niet thuis ontvangen? Kies dan een afhaalpunt via de PostNL-app of website vóór 22:00 uur.

Niet thuis bij bezorging

Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren of een afhaalpunt afgeleverd. Pakketten die niet worden opgehaald of geweigerd, worden retour gestuurd. Retourkosten van €6,95 zijn van toepassing bij zendingen die retour komen door afwezigheid of weigering.

Pakket afgeleverd maar niet ontvangen

Controleer eerst het Track & Trace-adres en vraag bij buren na. Heeft u het pakket nog niet? Neem contact met ons op binnen 48 uur zodat wij de zending bij PostNL/Transmission kunnen traceren.

Bestelling afhalen

Het is mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen in Uithoorn.
Tijdens het afrekenen kunt u dit aangeven via het kopje ‘Afhalen in Uithoorn (exclusief eventuele kosten Stichting Thuiskopie)’.

Schade aan verpakking of product

Direct zichtbare schade aan de verpakking? Weigert u de zending en neem contact op met ons. Zichtbare schade moet binnen 48 uur na ontvangst gemeld worden. Productbeschadigingen dienen ook binnen 48 uur gemeld te worden. Bij transportschade sturen wij een vervangend product als dit op voorraad is; anders ontvangt u een credit.

Contact

Vragen over uw zending? Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of bezoek ons op locatie: Joost van Den Vondellaan 37, 1422 HK Uithoorn.